Utleiemegleren

Presse

Utleiemegleren forvalter mer enn 17 000 boliger. Her finner du oversikt over prisutviklingen de siste 5 årene, kontaktinformasjon og pressemeldinger.

Endring siste år

+2,7 %

Endring siste måned

+2,5 %

Endringen viser utviklingen i leieprisene for 2-roms leiligheter i Oslo

Om oss

Utleiemegleren er Norges ledende innenfor utleie av bolig og kjøp av bolig som investering. Vi har oversikt over markedet, er hyppig i media og kommenterer trender og tilstanden i Norge – og de store byene spesielt.

Jobber du i pressen er det bare å kontakte oss for hjelp til saker om bolig og utleie.

Ved lokale saker ta kontakt med daglig leder ved det aktuelle meglerkontoret. Utleiemegerens prisstatistikk viser gjennomsnitlige leiepriser på inngåtte kontrakter mellom utleier og leietaker gjennom Utleiemegleren. Kontraktene er inngått på kommersielle vilkår i markedet.

Pressekontakter

Bilde av pressekontakt 1

Geir Skogheim

Administrerende direktør

95 02 36 64email
Bilde av pressekontakt 2

Siri Anne Bernum Halck

Regionsjef

92 24 03 17email
Bilde av pressekontakt 3

Tor Q. Aaserød

Juridisk direktør

92 03 62 00 email

Pressemeldinger fra NTB

Når du bruker nettsiden vår og/eller er i kontakt med oss ved å motta vårt nyhetsbrev, eller blir kunde hos oss, vil Utleiemegleren AS med datterselskaper behandle personopplysninger om deg. Nedenfor finner du derfor informasjon om personopplysninger som samles inn, hvorfor vi gjør dette og dine rettigheter knyttet til behandlingen av personopplysningene.